2 Bijbels

zaterdag 28 september 2013

Prik Piranha's

Ik ben mijn hele leven van de ene in de andere aandoening gerold. kVind mezelf niet zielig of zo. Ben er hooguit sterk van geworden. Maar voor alle aandoeningen (behalve staar) moesten de medicijnen door middel van injecties toe gediend worden.

Zodoende ben ik heel wat slecht prikkende huisarts assistentes tegen gekomen.

Ik noem ze maar prikpiranha's

En inmiddels is het al zover gekomen dat als er voor een onderzoek bloed van mij nodig is ik de verwijzing vraag en meeneem naar de dagverpleging. En daar wordt dan in een keer geprikt voor het bloed en de naald voor de nanogam.

Update van de prikpiranha's

Ik heb een tijdje bij mijn Ma gelogeerd en toen hebben we ook over dat geprik van mij gebabbeld. Ik heb zelfs aan zo'n prikmevrouw met Sint Nicolaas chocoladeletters gegeven. Zo argeloos was ik toen nog. Maar alles is goed gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten